19.3.10

Premiär =)

Nu är det premiär för min nya blogg på tidningen Pralins nya community på nätet =)

Kika in vetja =)...



Pralin är en helgtidning som följer med alla dalatidningar varje lördag och dem har öppnat en ny community på nätet så man kan läsa Pralin varje dag =) Jag kommer att fortsätta blogga om det som jag bloggar om här, dvs inredning, konst och mitt liv med familjen här på Torgården, men det blir inte samma inlägg i mina blogg utan jag tror att det får bli varannan gång...få se hur det blir bäst att göra =)....Dem har samlat ihop ett gäng bloggare från Dalarna och det är en salig blandning av olika slags kanon fina bloggar.   


Målandet och skapandet fortsätter och jag blandar oljefärger, akryl och sprayfärg.... Effektfullt =)))


 Ha det gott. Puss och Kram Pirre


10 kommentarer:

  1. Jättespännande!!

    Stooort lycka till nu!!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  2. Vad kuuuuuuuuuul!!
    Lycka Till;o)

    Ha det bäst!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej på dig snygging!
    Va kul med en till blogg, du har ju jämt så mycket på gång så materialet lär nog räcka till båda :)
    Vilket fräckt namn du valt också, hahaha! Lycka till med nya bloggen och ha en mysig helg!
    Själv ska jag jobba till kl 18 idag och jag gissar det blir fullt upp, puh!

    Kramkram! A-C

    SvaraRadera
  4. Skoj, ska kika in där, såg att Nordingården också är där.

    SvaraRadera
  5. Åh så roligt har redan sätt att det är fler bloggare som ska vara med i samma tidning hur ska jag nu hinna även läsa era bloggar där. Det får ordna sig, tyvärr måste jag ibland strunta i kommentaren för att vara lite tidssparande.
    LYcka till, och ha en underbar helg.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  6. Spännande.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. hejsan,
    lycka till va roligt... trevlig helg kram sussie

    SvaraRadera
  8. Snygg kvinna. Snygg mugg och en fantastisk konstnär, dessutom gillar jag ditt nya bloggnamn!

    Ha en bra helg Pralinkollega! Mari.

    SvaraRadera
  9. Visst var jag snabb att hitta dig där:)). De var för att Linda och Therese hade lagt länkar till sina bloggar. Letade då på dig. Tog ju ett tag då du har ett annat namn där. Kul att det inte blir riktigt lika på bloggarna. Har lagt till din nya blogg på blogglovin också så nu har jag ännu mer koll.

    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  10. Va spännande och roligt!! lycka till!!
    Vad effektfullt att blanda akryl,olja och spray....snyyyyygt
    ha en bra dag
    kram wivi

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails