25.3.10

Inspiration till kontoret...

Hej på dig.

Det finns ju sååå många nätbutiker att välja mellan och precis som du säkert har, så har jag mina favoriter. En av dem är Par Courrier. Vilken stor inspirationskälla och bilderna är oslagbara...allt jag vill ha och lite till finns där.
Riktigt fina kontorsprylar kan vara kul och ha, och det finns det i den butiken. Svart och grått är ju så fint...Då kan det ju t.o.m bli riktigt kul och sitta och tex göra räkningar...hahaha....




Min lilla arbetshörna har en ny lampa som är svart, och den kommer från Ellos....



...och jag e glad över fyndet. Ord. pris 599kr. Rea på det och så hade jag turen med mig och fick handla en vara för halva priset =)...

¤¤¤¤¤

På lördag ska det fotas inne i mitt galleri inför kommande utställningen, och jag är så tacksam för all den publicitet jag får, men dygnet har bara 24 timmar så nu är jag där inne och grejar dem kommande dagarna. Såg att mina följare har ökat dem senaste dagarna och jag välkomnar gamla som nya besökare hit till min lilla blogg. Tackar även för era hälsningar, oj vad dem betyder mycket för mig, men själv har jag fullt upp med att få den nya bloggen att fungera som den ska, samt med utställningen så jag har liiite ont om tid just nu =).

Men vi ses snart igen. Kram till dig från mig. / Pirre


6 kommentarer:

  1. Vad spännande det låter med utställning, du måste visa bilder därifrån sedan! :-) Jag förstår att det tar sin lilla tid att få allt färdigt, och precis som du skriver har dygnet bara 24 timmar, vilket är lite synd ibland.

    Jag håller med om att Par Courrier har mycket fint, jag har bland annat sett en stämpelsats som jag skulle vilja ha därifrån! :-)

    Ha det bra så länge!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga saker du bjuder på och lampan från Ellos läcker...
    ha det så gott
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Ellos har verkligen gjort ett uppsving tycker jag!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Du har fina bloggar.
    Ta det lugnt och försök inte dela på dig, det tjänar ingen på...Allra minst du själv.
    Det blir så bra det kan; Super!!!

    Lycka till med allt.
    Lisbeth

    SvaraRadera
  5. Snyga saker du visar.... ta det bara lite lungt nu..... kikade in bland hönsskiten också o läste lite...:) kul att få blogga i tidning..:) hoppas det kommer massor av besökare till utställningen nu... Kram o ha dä sô gôtt i hälga.. Annika

    SvaraRadera
  6. Här har det oxå varit en intensiv tid, men nu smäller det på riktigt då på söndag, så vi vet vad vi gör bägge två...här har det även varit ett par reportage, önskar en riktig skön helg, och lycka till, KRAMEN

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails