7.3.10

Kladdigt men gott =)

Hej på dig. Allt väl?

Denna söndag blev inte alls som planerat pga att vissa i familjen drog på sig magont. Det hela började igår em och för att vara på den säkra sidan, så ställde vi in dagens aktiviteter och tog det lugnt hemma istället. Det var inte magsjuka har vi konstaterat nu, utan nåt man ätit...Inte nåt man ätit hemma utan ute....urk...
Men vilken skön dag det blev sen till slut. Mycket har jag fått gjort och årets första grillning har vi hunnit med. Såååå mycket snö på den annars så mysiga uteplatsen, men för att påskynda våren så skottades det en plats så man kunde stå och grilla på stenplattorna =)



Det var riktigt "varmt" och lä, så jag och Niike gick ut och gjorde oss lite efterrätt. Kladdigt men gott är det med varma marshmallows.




¤¤¤¤¤


Lite bilder från köket kommer här...













Tack för alla era härliga hälsningar ni lämnar, dem värmer. Ha det gott. Kram Pirre

11 kommentarer:

  1. Så coolt att grilla på vintern!!
    Hon har såna vackra ögon, din Niike :)

    Ha en fin ny vecka!
    kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Grillfest? Har säsongen börjat? ;)
    Härlig ide´!

    Underbara bilder från köket. Fina färger i dina bilder...

    SvaraRadera
  3. Anonym7/3/10

    Vilka ögon!!!!!
    Mvh Bitte

    SvaraRadera
  4. marshmellows eller hur det stavas är så himla sött och gott
    låter som en härlig dag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. Det ser härligt ut det där, med grillen! Och så flinade jag lite för mig själv...för jag har skottat fram smideshammocken och har suttit där ute i solskenet. Snön var så djup att jag fick gräva ett hål för att få plats med benen :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Vilka helt fantastiska bilder du visar idag! Jag blir helt till mig i trasorna och så inspirerad så min lugna dag känns som bortblåst! Bilden på din dotter är underbar. Så vacker bild!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  7. Ser mumsigt ut det där :O) Fina bilder från ditt kök! Och jag gillar din pysseltavla härunder. Jättefin!
    Ha en bra vecka! Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Ser gott ut! Vi grillade hamburgare ute i lördags..det är ju gott.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  9. Ja, visst är det härligt när våren börjar ge sig till känna. Vi har också grillat ute i helgen och myst ordentligt! Underbart!

    Ha en härlig vecka och hoppas ni mår bra nu!
    Kram
    /Anna

    SvaraRadera
  10. Va mysigt och grilla nu när dagarna är så ljuvligt vackra och lagom kalla!

    Kram, Cecilia

    Ps! Vad spännande det där med dalarnas tidningar blogg...
    När kör det igång?

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails