10.3.10

Jorden och Ica Maxi

Nya pennor från Ica Maxi. Är det inte skönt med en matbutik som har "allt"? Jag skulle kunna gå i den butiken hur länge som helst egentligen. Åker man dit så här på kvällen är det tyst och väääldigt lugnt. Oftast står det en väktare vid entrén så här sent och tittar på en när man går in i butiken. Undrar om han är glad över att få stå där eller om han tycker att man är allmänt dryg..."Ännu en sen kund... hon är en potentiell tjuv...." hihihi......Duktig och trevlig personal har dem också....på min Ica. Och alla inredningstidningar jag vill ha finns i den enorma tidningshyllan dem har....dem är bra, dem på Ica....

Jordgloben snurrar barnen och jag på titt som tätt nu =) Semesterveckan är bokad men vart vi ska är en annan femma....Det råder delade meningar här hemma. Jag är nöjd om jag får sol, bad och god maaaat....fast en resa till en storstad skulle ju inte sitta helt fel det heller...





....jag tror jag ger mig, dem andra får bestämma, jag ska bara med den här gången. Men en sak vet jag, jag behöver semester...





Ha en toppendag imorn...Kram från Pirre, som ska ner och basta och läsa en bra tidning...Vi kvinnor kan göra många saker samtidigt =)

5 kommentarer:

  1. Hejhej, jag håller med dig, det finns mycket på icamaxi! De har ju allt där.
    Pennor är bra att ha =)

    Härliga bilder i förra inlägget! Ljus är inte fel.

    kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej Pirre,
    Tack för din rara hälsning hos mig - ja den där boken kan jag bläddra fram och tillbaka i hur ofta som helst... Låter underbart med en resa, både till sol och värme och storstad. Ser att du har en likadan lampa som jag har på min lilla arbetsplats (hihi).
    Önskar dig en underbar helg och låt oss gemensamt dansa en soldans så att den här eviga snön kan smälta bort !!!
    Kramis/Marita

    SvaraRadera
  3. helt grejt med ica maxi verkar det som!

    SvaraRadera
  4. Visst är IcaMaxi toppen. Handlar där så ofta vi är till Borlänge och Falun. När blir det dags att man får läsa mera i Pralin, för jag antar att det kommer att stå något där om det du ska göra? Spännande! Så fint det blev på verandan.

    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Vad härligt det låter med en resa, hoppas att ni får det bra vart ni än åker! Sol och bad är aldrig fel, fast ibland känns det som att bara lite miljöombyte skulle vara upplyftande :-).

    Ha en fin söndag!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails