24.10.12

Fulsnygg!

Idag var jag in lite snabbt på loppis igen-har blivit en hel del såna besök på sistone- och det roliga är att det har blivit en del fynd också!

Den här stora, fulsnygga golvljusstaken hittade jag för ett tag sen och ja, lackad furu är inte vackert, men jag tänkte att den kan jag slipa ren och då blir den fin till jul!!! 
Nej, jag kom på att jag skulle måla halva staken med den fina turkosa färgen som jag har målat annat också med i köket! Jag är helnöjd över den nya ljusstaken som står på köksbänken! Lite annorlunda och då passar det här hemma hos oss =)



Turkost, brunt, svart och vitt 
i köket...


Jag har slipat och målat köksbordet och oljat in köksbänken också mitt i allt annat fix här hemma och det känns så fräscht här i köket igen!
Japp, stolarna är rejält utslitna, men ingen idé att byta ut dem! Barnen ska bli stora först... tror jag!


Jag trivs så bra i vårt kök! Köket är det enda rummet där vi har målat golvet. En stol och tallrikshyllan är målade i samma färg som jag målade ljusstaken med. 


Nu är tvätten klar nere i tvättstugan... 
På återseende! Kram Pirre

6 kommentarer:

  1. Staken blev riktigt snygg,jag älskar turkos och har den färgen lite överallt i huset..;))
    Det ser så mysigt ut hemma hos dig..

    Kram/Annelie

    SvaraRadera
  2. Ljusstaken blev riktigt läcker när du målade den!!!
    Nu gav du mig en idé!!

    Kram Veronica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du fick en idé. själv är jag nu helnöjd o det blir flera såna här ljusstakar hemma nu men i modell mindre :)

      Radera
  3. Så fint det blev med en så stor ljusstake där på köksbänken och fräckt med målningen:)
    kram

    SvaraRadera
  4. Jag gillar oxå ful-snygga saker! Det är det som gör hemmet personligt.
    Har min tvätt kvar...
    Ha en bra start på nya veckan.
    //m

    SvaraRadera
  5. blockchain ongoing ascent to the best has been an example of overcoming adversity in the cryptographic money trade industry. The ascent in such an industry draws in bunches of online programmers yet blockchain have taken all the essential measures to keep them under control. Being a blockchain user in the event that you are concerned that your record may be hacked, at that point connect a first class proficient at blockchain. The blockchain colleagues help you out and ensure that your record isn't in risk and all your exchanging issues are corrected by only a call. Dial blockchain phone number at 1-800-861-8259 to have yourself favored with the stand out administrations.
    Blockchain Number
    Blockchain Contact Number
    Blockchain Toll Free Number
    Blockchain Support Number
    Blockchain Phone Number
    Blockchain Helpline number
    Blockchain Support Phone number
    Blockchain Customer Support
    Blockchain Customer Service
    Blockchain Customer Service Number
    Blockchain Wallet phone Number

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails