20.9.08

Smygtitt...

Hej allihopa. Här kommer lite bilder från verandan, som är så gott som klar. =)
Elen ska kopplas in bara och då kan vi även tända lite lampor här inne. Dem större möblerna levereras på Onsdagkväll, så då blir det helhetsbilder. Nu ska golvet slipas i vardagsrummet o nya tapeter i v. rummet o inne i vårt sovrum...sen ska jag sätta mig ner o njuta... Här kommer en hel radda med bilder.

Så här mysigt är det just nu på bordet med tända ljus på ljusstakar av fattigmanssilver......

Jag har jobbat hela dan idag så trött är man ju....men en kopp te och nyaste numret av "Vakre Hjem...." så kan man nog sitta uppe några timmar till ;).

Ha det gott mina vänner, det är så kul att ni finns. Kram Pirre

18 kommentarer:

  1. Åhhh väntar med spänning på mera bilder... de du visar är ju så fina.... att få tända lite ljus nu är ju också häärligt.... så mycket vackra saker du har ordnat till din veranda..... kul.... Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Så masse fine bilder. Nydelig møbler med alle dine vakre stillebenO=)

    Dette må være en av de fineste verandaene jeg har sett=)

    Nyt søndagen Klem O=)

    SvaraRadera
  3. Fiiiiiint!! Alltihopa! Vill se mer!

    SvaraRadera
  4. Gud så fint det blev. du har verkligen inrett med kärlek det ser man:)
    Blir helt salig av dina bilder, kan titta o titta i evighet. Förstår att ni är nöjda:)
    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Anonym21/9/08

    Så underbart fint ni fått!!
    Gillar det svarta mot det vita!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  6. Hej vänne så långt ni har hunnit i eran veranda.I helgen har vi satt panelen och grundmålat så vi är på gång inna julen hih.
    I dag har jag svara på din utmaning så kika in så får du veta lite mera om mig.
    Ha en fortsatt mysig helg.
    Kramis Tess

    SvaraRadera
  7. Hej Pirre, du får alltid till så vackra bilder, väldans stämningsfulla och det svart skrivbordet som du visat förut blev ju så himla vackert! Är nu hemma från lata härliga dagar på Österlen, dov var välbehövliga, så nu har jag laddat om! ha en bra vecka, kram VIOLA

    SvaraRadera
  8. Det blev jätte bra det där,jag har ochså ett svart skrivbord o det gillar jag skarpt,.
    ha det gott
    ninni

    SvaraRadera
  9. Åhej, snart kan jag nog inte hålla mig längre utan måste hem och se med egna ögon :-).

    Så vackra stilleben du har ordnat med överallt, kan riktigt tänka mig vad du mös när du fick gå runt och dekorera.
    Grattis gumman till ett helt underbart uterum!!
    Kramar i massor
    Melinda

    SvaraRadera
  10. Så fint det ser ut. Hur ksa då helheten bli? Nu väntar jag rdan med spänning på resten av bilderna. Hoppas att du inte slitit ut dig på jobbet.

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  11. Hej Vännen!
    Instämmer det känns som man känner alla bloggare,skulle vara roligt att träffas någon gång.Det är lite spännande för man kan inbilla sig att vi är ganska lika och bästisar HiHi.

    Kramis Tess

    SvaraRadera
  12. Oj vad fint det kommer bli! Man blir ju alldeles imponerad..!

    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  13. Vad fint!!!
    Bordet med spegel & hylla och pynt är fantastisk vackert...så vill jag åxå ha.

    Ska bli spännande att se flera bilder sen.

    Missa inte tävlingen hos mej.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  14. Anonym22/9/08

    Oooh, miten ihanan näkösta,kylläpa nyt voi syksyllä siellä istua ja myysailla, ja odotella talvea. Sinulla on niin mahtava koti. Rakkaudella Carre.

    SvaraRadera
  15. Hej Pirre!

    Tack för din kommentar. Och ja, visst var lyktan från Rusta...de fortsätter sannerligen att förvåna. Den kostade inte många kronor heller, trevligt tycker jag :)

    Nu har jag lärt mig något nytt idag då, hade ingen aning om vem Axel Oxenstierna var...lill-Einstein i vårt hus är bara 7 år än så länge, men jag ser fram emot en ändlös ocean att ösa ur om några år, än så länge blir det mest djurfakta från lillgossen...

    Kram, ha en riktigt trevlig kväll! /Kerstin

    SvaraRadera
  16. Hej Pirre!
    Vad vackert du gör det i er fina veranda...
    Kram Malin

    SvaraRadera
  17. Jättefint är det, jag tog en godis...när jag gick förbi.
    Kram
    Krusidull

    SvaraRadera
  18. Tack - vad roligt att få se! Ser framemot fler bilder. Kram

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails