26.9.08

Äntligen Fredag...

...och det har blivit dags för fredagsmys för mig....Hur har ni det? Allt väl?
Mannen har precis kommit hem från baduset/sporthallen. Min son hade innebandyträning och medans pojkarna sprang på plan, satt männen i bastun och relaxa. Så nu när mannen är pigg och har en massa ny energi ( ha ha...)...så ska jag sätta mig ner och gosa med min pläd och spela TP med barnen, medans mannen ska sätta ihop ett Ikea skåp =)...."ha det så kul".....
Har varit väldans trött på sistone...och på hälsoundersökningen, som vi har via jobbet, såg allting bra ut förutom mina blodvärden. Så nu tuggar jag järntabletter...( måste komma ihåg o köpa plommon ;) hi hi.... )... skönt o få veta varför man är trött!
Möblerna, eller vissa iaf, är på plats i verandan, så här får ni lite bilder...

...ännu mysigare nu på kvällen...(nu ropar barnen på mig)...Ha det gott allihopa. Kram Pirre

14 kommentarer:

  1. Så underbart det blev. Måste vara hösten som gör att man blir så trött. Håller på att somna här så jag ska gå och lägga mig.

    Ha en bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Hej vännen så underbart det blir i verandan.Vi knåpar för fullt så våran skall bli klar.Jag får står helt hur du känner dig,jag är en lågtryckare och för det mesta dåligt järnvärde.

    Ha en mysig helg.
    Kramis Tess

    SvaraRadera
  3. Hej stumpan.
    Herregud så mysigt det ser ut!
    Där skulle man ju bara vilja krypa ypp och svepa en skön filt om sig och läsa två, tre inredningstidningar :-).

    Ha det så gott så syns vi.
    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  4. Så herlig det ble på din veranda=) Her vil dere nok kose dere masse=) Så bra du fikk vite hvorfor du var så trøtt. Ellers må du huske på å pleie deg selv litt nå i høst=) Nyt helgen Klem til deg0)

    SvaraRadera
  5. Så mysigt ni redan fått till det! Underbart! Jag gillar de måånga vackra fönstren. Ha en mysig helg i mysverandan...:O)

    SvaraRadera
  6. Hej Pirre!!
    Wow vad fint det blev!!! Vad skönt det ska kännas att den äntligen är klar!
    Såg att vi ska jobba samtidigt på marknaden i morgon! Vet du vilken tid vi ska samlas och var? Vi började 8,30. Det står samling på station 6 (se kartan), men jag har inte fått någon karta. Ska vi samlas direkt på parkeringen tro?
    kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Vilken veranda ni har. Så fint det blev. Förstår att det blir både fredags, lördags,söndags, måndags, tisdags, onsdags och torsdags mys där ute:)
    Trevlig helg
    Kram Emma

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att se hur fint det blev!!! Kan tro att ni är nöjda! Ta nu och knapra lite järntabletter och slå dig ner i den härliga soffan på verandan och bara njuuuut av det ni har skapat.

    Kram och ha en härlig helg.

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Men såå fint det blev. Gillar dom dära kryssfönsterna jättemycket.
    Fortsatt trevlig helg.
    Åsa

    SvaraRadera
  10. HEJSAN PIRRE, HOPPAS NI HAFT LIKA SKÖNT VÄDER SOM VI IDAG, HÄR HAR SOLEN LYST OCH DET HAR VARIT RIKTIG SOMMARVÄRME, SÅ MYSIGT NI SER UT OCH HA DET, DET BLEV SÅ VACKERT MED ALLT LJUSINSLÄPP, HA EN FORTSATT SKÖN HELG, KRAM VIOLAN

    SvaraRadera
  11. Anonym27/9/08

    Guuud va mysigt... jag längtar o få komma o hälsa på, just nu sitter jag o softar med en Bailys, ska ut med våran storesyster o äga dans golvet, ha det gott vi hörs. Kram / Carre

    SvaraRadera
  12. Hej igen nu spidar vi men vårat bygge lite lister och strömmen.
    Jag får alltid så mycke adrenalin när någon annan bygger liknande och blir klara.
    Ha en fortsatt mysig helg.
    Kramis Tess på tildaochmamma

    SvaraRadera
  13. Hej Susanne. Är helt inne i filmen "Brave heart", så jag glömde bort o svara...Ja, vi ska samlas vid parkeringen kl 8.30. 50 m från björkparken- (Marknaden)....ska ta en sista te hos mig vid åtta tiden innan vi ska ut i stormen =),kom förbi om du vill...maila, eller ring om du har numret kvar. Kram Pirre

    SvaraRadera
  14. MEN! Vad fint ni får. Vilka drömfönster alltså... *bara liiite avis* :-D

    KRAM C

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails