24.5.10

Uteliv...







...lever jag just nu, så inne står det ganska så still, precis som det ska, och precis som det verkar göra även i blogglandia just nu. Många är nog ute och njuter av värmen och trädgården och allt det härliga istället för och sitta framför en skärm, underbart....
Jag njuter av livet, trädgården, alla målarprojekt och andra planer inför sommaren. Och så njuter av dem tre.....ungarna förstås. Tre glada individer som kommer hem från skolan och är glada över att värmen är här...härligt!



Imorgon åker min äldsta på klassresa och kommer hem på torsdag. Sen är det högstadiet som gäller.... Imorgon firar även jag och mannen fem år gifta =) Tänk vad tiden går fort nu igen =)....


Återanvändning hittar du här =)

Ha det gott alla. Kram Pirre

7 kommentarer:

  1. Håller med om att det är tyst i bloggvärlden just nu. Så himla härligt med lite värme och trädgård efter en lång vinter.

    Annelie

    SvaraRadera
  2. Titta - ett par skoläster!
    Nu har jag fått en idé vad jag ska göra med mina också.
    Visst finns det mycket annat kul och intressant att göra nu istället för att blogga ;)

    SvaraRadera
  3. Grattis i förskott önskar jag dej och maken. Hoppas ni får en mysig dag.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Idag har vi ingen sommarvärme här, bara en massa regn, fast det behövs väl också mellan varven ;O) Lever också trädgårdsliv just nu och försöker få till en liten odlingshörna.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Komma här & snacka om inspirerande inlägg?! Ska DU säga!!!

    Trégårn alltså!!! :D

    SvaraRadera
  6. Hej på dej!
    Javisst är det så, uteeee vill man va =) Nu har regnet kommit hit, det spöregnar! Så då finns mer tid över för annat tex bloggen.

    Ha en fin onsdag.
    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  7. Hallå Pirre...jodå jag mår bra..men mina bloggvänner tror jag ska jobba ihjäl mig...:D men så är inte fallet, har alltid varit ett energiknippe och mår bäst när jag har mkt att göra, ha en fin dag, KRAM

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails