10.4.12

Påsklovet fortsätter…

Påsklovet fortsätter och vi har varit iväg och träffat nära och kära, alltid lika kul. Nu är barnens kusin här under lovet och imorgon kommer det gäster och på fredag fylls huset med gäster, så igår bakade jag bullar!

Gamla flaskor tröttnar man inte på och jag har tagit in några till och tre av dem står här på skåpet i verandan.

påsk 2012 105

Gillar telefonnumret… 29 och 44 =)

påsk 2012 106

Det syns på bilderna att det är regnigt och mörkt ute.. jag får tända några ljus tror jag…

påsk 2012 108

I skåpet finns det en del dukar.

påsk 2012 109

På bordet står det en fin “luftig” korg. Tanken är att den ska förvandlas till en lampa… En vacker dag…

påsk 2012 104

..och till sist en bild på mina fyra hjärtan =)

påsk 2012 033

Ha det gott. Kram Pirre

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på fina barn!!

    Här faller snön... inte alls roligt, men hela påsken har varit fin så man får väl stå ut med detta.
    Ha en fortsatt fin påsklovsvecka.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Mmm du har en härlig stil Pirre, så smakfullt, fint med de bruna gamla flaskorna och tfn nr 29 hade varit skönt att ha;) Vilka vackra påskbarn du har!!! Och köket, åh va fint, jag gillar verkligen din stil!! Mari.

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails