30.4.12

Grönt é skönt!

Vilka dagar! Sol och värme, och idag på eftermiddagen så blev det så varmt så många hade bara shorts och t-shirt på sig ute såg jag, när jag rastade hundarna =) Lovely!

trädgården 28 april 2012 011

Äntligen börjar gräset bli grönt och det går fort nu i trädgården. Bara under helgen så har buskarna och träden blivit så där krispigt gröna!

trädgården 28 april 2012 003trädgården 28 april 2012 014trädgården 28 april 2012 022trädgården 28 april 2012 005

trädgården 28 april 2012 025

Känns som att man kan handla Pelargoner snart. Den här bilden är från förra sommaren. Längtar!

trädgården juli 2011 037

Önskar er alla en riktigt trevlig valborg.

Kram Pirre

3 kommentarer:

  1. Den bästa tiden på året är nu tycker jag! Problemet är att hinna njuta av det för det går såååå fort! Ikväll när jag kommer hem ska jag bara slappa ute och känna in dofterna med ett glas vin i handen tror jag...
    Hyvää vappua Pirre!

    SvaraRadera
  2. Så härligt! Ja nu längtar man efter sommardagar!!
    Fint med pelargoner.

    Kram Johanna

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails