24.4.12

Hur fula de än må va!…

Igår var jag iväg och handlade lite vårkläder och skor till mig! Ett par marinblå Converse blev det bästa köpet och ett par såna här, ballerinaskor och flipflop och våren och sommaren är räddad =)

talangjakt Enbackaskolan 2012 Wilma & Alva 041

Hade vägarna förbi, så jag gjorde en snabbvisit inne på Mio också och gaaaah vad mycket fint det finns där! Katalogen börjar bli sliten nu men kan inte få nog av deras möbler och detaljer. Men just nu planerar jag bara, för några större inköp när det kommer till möbler blir det inte just nu, men mindre väldoftande saker fick följa med hem…

talangjakt Enbackaskolan 2012 Wilma & Alva 045talangjakt Enbackaskolan 2012 Wilma & Alva 046

Ljus som doftar är bra grejer, men doftar det för starkt ja då kräks jag efter att jag först har fått migrän, men den här doftar lagomt mycket!

talangjakt Enbackaskolan 2012 Wilma & Alva 051

Gurka & melon. Mums!

talangjakt Enbackaskolan 2012 Wilma & Alva 043

talangjakt Enbackaskolan 2012 Wilma & Alva 042

På kvällarna när vi är ute med båten så tänder vi alltid ljus när vi sitter och äter kvällsmat, så jag ska nog bunkra upp med några ljuvligt doftande sådana från Mio! För snart är vi där, båten ska sjösättas och ledigheten för hela familjen börjar =)

…ja just det! Ett par foppatofflor också… hur fula de än må vara ;)

båtliv juli2010 065

Ha det gott. Kram Pirre

1 kommentar:

  1. haha ja det tog länge för mig innan jag införskaffade ett par foppatofflor! Tycker att de är sååå fula men sen köpte jag iallafall o har ett par på jobbet för de är rätt sköna :)

    Däremot snygga converse du köpt dig.
    Kram Johanna

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails