5.9.11

Mysigt!

Att tända ljus, mysa med familjen på kvällarna eller bara glo på tv är så underbart.

På skåpet där vi gömmer tv:n har jag ställt dem svarta ljusstakarna tillsammans med dem silvriga.

 

äpplen 002

 

Buddhan är en kär present som jag fick av min man för många år sedan.

 

äpplen 004äpplen 005

 

Bland ljusstakarna hittar man en till inredningsdetalj, som jag tycker så mycket om.

 

äpplen 006

 

Dem här dårarna kan jag inte få nog av =)

 

äpplen 009

 

Dem tre äldsta barnen har åkt till skolan och jag sitter här och njuter av mammaledigheten. Har lite svårt att förstå att jag kommer att vara ledig så länge igen. Jag har tid till att bara vara, att fixa och städa hemma i lugn och ro, att fota när det är ljust ute ;), att gå ut på långpromenader med hundarna och Lisa så ofta jag känner för… Jag njuter!

Nu har jag börjat på mamma Boot Camp också! Roligt att träna ute med andra mammor som är mammalediga. Imorgon kör vi hårt igen =)

Må så gott// Pirre

1 kommentar:

  1. Visst är det underbart att vara mammaledig!
    /Anna

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails