1.6.10

Nej, inte den också...

...skrek jag när även dammsugaren gick sönder för några dagar sedan....Maj månaden var helt galen. Först gick avfuktaren sönder i tvättstugan, sen frysen, sen ett fönster på den nya båten och härom dagen gick dammsugaren sönder =) Jag kan inget annat än att skratta åt eländet måste jag säga, för så brukar det ju vara, när en sak går sönder brukar det andra sakerna liksom hänga med =)...
Nu har vi iaf hunnit köpa en ny frys, ny dammsugare och en ny ruta till båten...resten tar vi en annan gång...huh...

Här händer det en hel del kul saker också. Byloppiset som jag arrangerar tar sin lilla tid, och nu är det tio hushåll som har anmält sig och vill vara med =) KUL! Min tvillingsyrra kommer också hit till oss och vi kommer även att ha galleriet öppet.

I söndags var jag och Wilma ner till Södertälje och hälsade på min familj och andra släktingar. Och så fick vi träffa mina föräldrars nya lilla bebis Ilona.


Wilma och Ilona




Köksplanerna går som planerat. Tack för era funderingar kring hyllor och skåp. Jag tror det blir blandat med några öppna hyllor för grejer man använder ofta, och så får det andra vara i ett skåp. Golvet då??? Lutar åt ett trägolv som vi målar.

Och vad mer..jo, solen har ju visat sig den senaste tiden.... Oh vad härligt det är, så jag njuter av den också....Idag efter jobbet åkte jag förbi affären och köpte två paket glass och så åkte jag och ungarna hem och satte oss i solen och jag blev kvar där i solstolen i tre timmar =) Röd i nyllet och med trötta ben efter långpromisen med hundarna, säger jag på återseende. Här kommer det några inspirationbilder från nätet...mums...











Klicka här så får ni se en glad Niike =)

Kram Pirre






3 kommentarer:

  1. Vi får hoppas att juni blir en bättre månad. Utan massa tok.
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni slipper mer trassel nu!!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Åh, vad jag kände igen mig i det där med att alla saker går sönder på samma gång. En olycka kommer sällan ensam heter det ju och det verkar stämma alltför ofta. Tur det ordnade upp sig för er.
    Lycka till med loppisen :)
    Kram Helen

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails