1.7.11

Billigare och jag e nöjd!

Det bruna och det turkosa fortsätter…Jag har äntligen hittat en söt liten radio till ett fantastiskt pris!

Jag vill ju ha en Roberts Radio, en sån här som på bild, turkos eller svart…

 

 

 

men attans vad dyra dem är! Men en liten radio ville jag ha i köket och kunde inget annat än småle när jag var in på Ica Maxi och får se att dem hade en turkos radio för 129kr! Löjligt billigt och ljudet är bra också =)

midsommar 2011 139

Där står den vid fönstret och jag kan äntligen njuta av radioprat och musik när men grejar i köket! Och gardinerna har kommit upp! Visste inte om jag skulle ha gardiner eller inte men det blev så till slut…

midsommar 2011 150

 

midsommar 2011 138

 

midsommar 2011 142

Turkost och brunt var det =)…

midsommar 2011 152

Här är det full fart med det mesta. Njuter av sommaren och allt vad den har att erbjuda.

Önskar dig en underbar fortsättning på veckan.

Här en bild som jag tog sist vi var ute på sjön…  Sverige sommartid…så mysigt!

 

midsommar 2011 022

Kram Pirre

5 kommentarer:

  1. Den radion var riktigt snygg..:)) En sån ska jag kika på...För det är mysigt att ha en i köket..:))
    Kram och ha en skön dag!!

    SvaraRadera
  2. Anonym1/7/11

    Kan tipsa om att Clas Ohlson har en liknande radio som Roberts för några hundra lappar, minns inte men tror det var typ 300:-

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Ska kika på det =)

    SvaraRadera
  4. Hej! Njuter av sommaren, det gör jag med, oj så härligt det är!!
    Är inne på ditt spår, brunt och turkost, sååå snyggt. Ser att du redan fått tips om radion, jag jobbar på Clas Olsson (bla) o vi säljer en liknande radio i vitt och en i småblommigt för 299kr.
    Riktigt retro och snygga är dem.

    Ha en fortsatt skön sommar.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Å, du!! Dessutom var den ju rysligt snygg också! Grattis till köpet.. hihi..

    Må så gott, kram Evelina

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails