15.11.10

En ny tid…

…för min lilla blogg är här. Kommentarer är överflödiga just nu och så länge räknaren tickar på så vet ju jag att ni finns där ibland ändå och hälsar på, precis som jag gör hos er. Inga måsten till att bli följare eller ingen stress till att du måste lämna en kommentar, utan fritt bara titta in och sen dra vidare, med min förhoppning om att du blev lite inspirerad eller att jag kanske fick dig att le lite grann. Inte en massa text utan bara lite grann…Om jag har lessnat? nej för tusan, men just nu är det så mycket annat kul på G =) Så under den kommande tiden så vill jag att min blogg ska vara ett ställe dit du kan klicka dig till och bara njuta av bilderna…För vem har mycket tid till att kommentera hela tiden? Inte jag, och därför behöver inte ni heller känna att ni ska lämna spår =) Nu är det familjen och den ljuvliga, kommande advents tiden som är här. (Ni kan alltid maila om det skulle finnas frågor eller funderingar =)…)

 

Mattor gillar jag. Helst ska dem vara tjocka och värma mina frusna fötter. I vardagsrummet har vi en handknuten Nomad matta, och för ett tag sen så hade jag och syrran en byteshandel här hemma. Jag ville ha hennes matta till verandan, och hon fick med sig lite annat.

 

mattan 002

 

mattan 003

 

Härliga färger nu till vintern.

 

Niikes nya rum nov.2010 020

 

Niikes nya rum nov.2010 025

Kram Pirre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails