18.10.10

Utlottning!

Tjohooo vad det blåser idag! Det är inte många gula löv kvar i träden nu efter den här stormiga dagen. Och vad passar bättre då om inte en mys stund med plädar, kuddar, fika och bra böcker…
Jag tänkte lotta ut den här
 
röd/vita kudden som jag har sytt, och siffror i zink. 
 

Kudden tycker jag passar alldeles ypperligt i den juliga miljön likväl som i den somriga. Men eftersom julen närmar sig så har jag fotat i en mer julig miljö…


 

tävling 014
Kudden har tofsar som jag har satt fast på baksidan med två gamla knappar.


tävling 016tävling 004tävling 003
Bokstäver i zink kan man t.ex ha runt ljusen när det nalkas advent…
 
tävling 017
För att kunna vara med på utlottningen…
1. …så lämnar du en hälsning/ kommentar till mig, (på det här inlägget förstås,… )
2. …och vill du ha ytterligare en extra lott, så länkar du till min blogg med den översta bilden, från din blogg.
Du behöver inte ha en blogg för att kunna delta =) Sista dagen för chansen att vara med, blir tisdagen den 26/10.
Onsdagen den 27/10 drar jag vinnaren.
Kom ihåg att skriva ditt namn på kommentaren!
 
…och mys nu ordentligt… =)
 
tävling 006

 

tävling 009
Kram Pirre

53 kommentarer:

  1. Hej!!
    Gissa om jag vill vara med;o)
    Så fina vinster!!! Länkar förstås!
    Hoppas att allt är bra med Dig!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Tjo flöjt..., denna tävlingen vill jag ju INTE missa, tyckte nog att det stod Marianne i ena hörnan på kudden:)
    Länkar med bild på min blogg och så håller jag tummarna för att den härliga kudden kommer hem till mig.., hihi!

    Ha en skön vecka
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  3. Anonym18/10/10

    Hej, fina vinster!

    Chansar med en lott och hoppas på tur!

    Ha det bäst!

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Men vilka fin kudde du har gjort!!! Inte klokt va snygg, du är så himla duktig! Lika den blå i sidan här, självklart är jag med i din utlottning, du missar väl inte den utlottningen jag har i dag också!? Mari.

    SvaraRadera
  5. Hej hej!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen.
    Länkar så klart i bloggen oxå:http://gulliganerna.blogspot.com/2010/10/tavling-hos-galleri-honshuset.html

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Anonym18/10/10

    Första gången jag är med i en sån här tävling.

    Läser din blogg med glädje men jag har ingen egen.

    Ha de gott!!

    gitlan@live.se

    SvaraRadera
  7. Jag vill självklart vara med och tävla om den fiiina kudden och dom häftiga siffrorna.Jag chansar med en lott..:) Ha en mysig kväll..Kram/Annelie

    SvaraRadera
  8. Åååh såna fina vinster!!!
    Jag vill jättegärna ta en lott, tack!

    Kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  9. Klart jag är med, länkar till din blogg också. Då är det bara att hålla tummarna!

    SvaraRadera
  10. Oh Boy tottakai!
    jag länkar också! absolut!

    Kamomilla

    SvaraRadera
  11. JAA! Jag vill vara med och tävla.
    Länkar förståss oxå från bloggen.

    Kram, Cecilia

    SvaraRadera
  12. Åh, så söt den skulle vara på kökssoffan! Vill självklart vara med och tävla..
    Fin blogg förresten!

    SvaraRadera
  13. Hejhej!
    Jag vill gärna var med i din utlottning =)
    Jättefina vinster!!

    Kram från mej,
    Johanna

    SvaraRadera
  14. Anonym19/10/10

    Vinstlott, kanske. Kul att vara med.

    Kram vanja.arvehell@telia.com

    SvaraRadera
  15. Anonym19/10/10

    Första gången jag är med i en sån här tävling.Jag vill gärna vara med i utlottning. Mvh.Sanela

    SvaraRadera
  16. Jag tar en lott i lotteriet .
    Hoppas nu på en födelsedagspresent eftersom jag fyller år den 24:e.
    Tänk att det inte är långt till jul...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Klart jag vill vinna din häftiga kudde. Passar precis i vårt nybyggda fjällhus i soffan, tillsammans med andra kuddkompisar.
    Ing-Marie

    SvaraRadera
  18. Åh vilken fin kudde!
    Vill gärna vara med i utlottningen av denna kudde.
    Har länkat från min blogg.
    //Cathrine

    SvaraRadera
  19. Anonym19/10/10

    Är gärna med och tävlar om dina fina vinster!

    Jenny

    j-stil@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Hej hej
    Wonderful cushion and zinc numbers
    I like to participate in this give-away.
    I put a link on my blog.
    Kram Willy

    SvaraRadera
  21. Oj, den fina tävlingen vill jag inte missa! :-) Jag länkar med bild från min blogg och håller tummarna!

    Ha en fin kväll!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  22. Anonym20/10/10

    Hejsan! Tack för en trevlig blogg.Vill gärna vara med i utlottningen.Tänk om turen var med mig,skulle bli en fin present till min 65årsdag.Har tyvärr ingen egen blogg,men hoppas på tur ändå.MVH
    Inger

    iwallstrom95@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Anonym20/10/10

    Halloj!

    Tävlar gärna om denna unika kudde!
    Jättefin tycker jag. Sen tycker jag dina ljusstakar av porslin är otroligt charmiga. Vilken rolig idé!

    Ha en skön höstdag!

    Kram Anna S

    SvaraRadera
  24. Men hej hopp!! Den här tävlingen MÅSTE jag ju bara vara med på!! Vilken snygg kudde, vad duktig du är!!
    Jag länkar så klart från min blogg och hoppas på tur!

    Ha en skön onsdag!
    Kram ia

    SvaraRadera
  25. Anonym20/10/10

    är trött på min gamla adventsljusstake dina siffror skulle vara toppen. tävlar gärna
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  26. Anonym20/10/10

    Hej svejs!
    Jattefin kudde, va duktig du ar pa att sy. Jag forsokte jag med harom dagen och den blev val ok. Var bara en prov kudde, jag ar inte sa dukig pa att sy.
    Sjalvklart vill jag vara med och tavla! =)
    Jag har en lank till din blogg pa min blogg. Men jag lankade aven till tavlingen och din blogg i mitt senaste inlagg.

    P.s om jag skulle vara den lyckliga vinnaren sa kan du skicka vinsten till min mamma. For det kostar sa mycket att skicka hela vagen till vart jag bor. D.s

    Mvh Hanna V

    SvaraRadera
  27. Hej! Vilken fin utlottning, den vill jag absolut vara med på. Jag länkar från min blogg och tar 2 lotter tack :).
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  28. Anonym21/10/10

    Jag deltar gärna i utlottningen med en lott och hoppas på tur.
    Mvh Åsa
    holgerssonasa@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Hej!

    Vilka söta saker, det är klart att man vill ha chans att vinna sådana skönheter. *nappar åt sig en lott*

    All lycka i fortsättningen med dina projekt!

    SvaraRadera
  30. Härliga saker du lottar ut! Tycker kudden är så söt med sina tofsar.

    Har ingen blogg, men e-post finns under sähköposti.

    SvaraRadera
  31. Så fin kudde! Jag vill absolut vara med :) Har länkat i högerspalten här:

    http://annapagronkulla.blogspot.com/

    SvaraRadera
  32. Ja ja jaaaaa Jag vill vara med!!!
    Håller precis på att fylla mitt hem med lite färg på kuddarna så det vore alldeles förträffligt att vinna denna skönhet :-)!

    Kramar Erika

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Åh så fin den är! Och siffrorna också! :) Är gärna med i utlottningen!
    Har länkat här ---> http://tessbloggar.blogg.se/2010/october/tavlar-hos-galleri-honshuset.html

    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
  34. Hei!
    Så vakke pute, ja, den skulle jeg veldig gjerne ha i mitt julehus! 2 lodd til meg da, som linker til deg på min blogg!

    Klem Cathrine :-)

    SvaraRadera
  35. Anonym23/10/10

    Du gör så fina saker, man kan ju bara hålla tummarna att man har turen med sig!

    m_karonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Denna fina kudde och de läckra zinksiffrorna vill jag gärna vara med och tävla om. Jag har länkat från min blogg och hoppas nu på stor tur med hela två lotter... :-)

    Skulle jag har en sådan otrolig tur att vinna går det utmärkt att posta till mina föräldrar i Sverige, då porto till UK brukar bli dyrt.

    Varma hälsningar,
    Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera
  37. Hittade till din blogg. Så mycket fint! Jättesnygg kudde som du lottar ut! Skulle passa bra i soffan speciellt till jul, men även i en korgstol på sommaren... Jag länkar från min blogg så det blir en extra lott! :-) Sedan håller jag tummarna hårt och hoppas på tur i dragningen!

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  38. Hej! Är gärna med och tävlar om denna härliga kudde, har länkat för större chans, http://liselottess.blogspot.com/2010/10/kudde-27-okt.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  39. Anonym23/10/10

    Hei. Nydelig pute:)Håper jeg vinner:)
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Caroline L24/10/10

    Jag vill tävla om den fina kudden :) Saknar blogg
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag vill vara med!

    SvaraRadera
  42. Jag vill vara med!

    SvaraRadera
  43. hej. jag vill mycket gärna vara med. länkar till min blogg + bild. två lotter..

    min blogg: http://emmani88.blogspot.com/

    kram emma

    SvaraRadera
  44. Anonym24/10/10

    Klart att jag vill vinna så fina grejer!

    SvaraRadera
  45. Vilken fin tävling....jag försökte länka men misslyckades. Hur som helst hoppas jag på tur:)
    Kram/Carina

    SvaraRadera
  46. Jeg vil gjerne være med, kjempeflott pute! Jeg har postet bilde og link i bloggen min, så da blir det 2 lodd på meg :-) Ha en fin kveld videre!

    SvaraRadera
  47. Hej Pirre!
    Vilken vacker kudde du har sytt!
    Klart jag chansar på vinst här! Jag länkar hos mig för två lotter!

    Önskar dig en skön höstvecka!
    Kram! Iréne

    SvaraRadera
  48. Hej Pirre!
    Vilken fin blogg du har..:)
    Å vilken fin kudde! Cen utlottningen vill ja ju så klart va med på...:)

    Ha det bäst!!
    Mvh Linda

    SvaraRadera
  49. Hej Pirre!
    Vilken fin blogg du har..:)
    Å vilken fin kudde! Cen utlottningen vill ja ju så klart va med på...:)

    Ha det bäst!!
    Mvh Linda

    SvaraRadera
  50. Hohoho OM jag vill vara med och tävla - i sista sekunden!
    Duktig du är på att sy!!!
    Ha det gott! //Johanna på
    www.lovsjo.blogspot.com

    SvaraRadera
  51. Det här vill jag inte missa, jättefin kudde...........
    2 lotter, har länkat din blogg till mig.
    Kul... hoppas jag vinner, en tidig julklapp i såna fall.
    Ha det gott!
    Kram//Kicki
    Kristina Vanvreten

    SvaraRadera
  52. Anonym26/10/10

    Jag vill delta med en lott :)
    Mvh a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails