31.10.10

Önskar dig…

…en underbar start på denna vecka. Den här veckan är det mycket kul på G….Jag grejar i Niikes rum för en liten uppfräschning, sen blir det och starta storrensning i Erics rum och så jobbar jag mig nedåt i huset… osv…

Det hela härliga började redan idag, när en liten tös -barnens kusin-, föddes. =)

Och lika glada som tjejerna kände sig efter första doppet i plurret i somras, lika glad känner jag mig. Fastän det känns motigt ibland så e livet bra härligt!

 

familjeliv Juni 2010 111

 

Ha det gott och du…

Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting.

Nalle Puh

//Kram Pirre

3 kommentarer:

  1. Jisses, klockan är snart elva o jag borde verkligen sova...
    Men, men..jag har ledigt nu höstlovsveckan så då får man vara uppe lite extra länge, hi, hi.

    Vilken energi du har! Va spännande att se vad du har i görningen...

    Jag ska försöka få lite gjort jag med nu när jag är ledig. Fast mesta tiden ska ägnas åt barnen. Det är både ridning, bandyskola, badhuset o annat roligt inplanerat.

    Kram på dig och trevlig ny vecka på dig också,

    / Cecilia

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med en ny liten person i släkten, grattis..Skönt med en lovvecka..hoppas ni får det riktigt skönt..Kram Torprosen

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails