25.8.11

Gillar Blocket! =)

När man köper en möbel så händer det… varje gång! Man hinner knappt planera klart så är nästan alla rummen med i den så kallade om-möblerings-karusellen. Nu har vi köpt ett linneskåp till allehanda viktiga pärmar och papper, och en gammal byrå till Lisas kläder och fem rum är i rörelse =) Att man kan va! Men det blir bra det här, och jag passar på nu när mannen har semester fortfarande, för det är tungt med gamla möbler!

Det var inte länge sen jag visade det här hörnet i vardagsrummet, och se vad snabbt och enkelt det har skett en förändring här. Blocketfynd för 250kr! I like! Chiffonjén (skrolla nedåt så ser ni hur det såg ut förut)  är numera mitt arbetsbord i ett annat rum och så fortsätter det i nästan hela huset… möblerna åker runt, runt och runt…

 

svart skåp 020

Ljusstakarna har jag målat och slipat tidigare, och nu tog jag fram dem igen.

svart skåp 017

Mysigt inne med tända ljus och lite mysbelysning när det regnar och är mörkt ute!

svart skåp 022

 

svarta skåpet 003

svarta skåpet 005

 

Fortsättning följer…Ha det gott. Kram Pirre

4 kommentarer:

  1. Hej! Vilka mysiga ljusstakar, rejäla!!!
    Och vilken fin skåp! ja kul är det att flytta runt o greja :)
    Ofta går det att göra mycket med det man redan har också.

    Ser framemot fortsättningen...
    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  2. Tell me about it! Kolla in hos mig- ostylade bilder av kaoset! Bara för att vi fick en skänk ;)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg du har! Jag fölger dig och kommer tillbaka! :))

    SvaraRadera
  4. Lev Vackert Butiken (www.levvackert.blogspot.com) kommer varje adventshelg i dec anordna stor julmarknad, nu söker vi hantverkare som vill sälja sina alster, boka en helg, några dagar maila vitromantik@gmail.com Det kommer bli en magisk jul hos oss! Missa ej! Det finns en stor camping och ett stort vandrar hem 100 meter från huset så bra övernattningsmöjligheter finns!! KRAM Petra Eriksson o Ingela Broling

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails