21.4.11

Förberedelser

Ikväll ska det handlas mat inför helgen när det mesta av byggdammet är borta =) Inte hinner köket bli helt klar inte men det går att laga mat där i a.f . Kaklet ska upp och dem öppna hyllorna ska upp och så lite målningsarbete…sen så.  Några tråkiga byggbilder kommer här =) Fläkten hänger där nu provisoriskt inför helgen med skyddsplasten kvar o allt, men ska ner sen när det ska kaklas.

 

Elins dop 17 april 2011 383

Elins dop 17 april 2011 385Elins dop 17 april 2011 384

¤¤¤¤¤

Här inne i verandan ska jag duka långbord till på lördag. Ett till bord ska bäras in och sen ska vi njuta av en massa god mat och annat gott med våra långväga gäster =)

 

vaktelägg 008

 

Enkel dekoration på bordet.  Det behöver inte vara svårare än så här tycker jag =)

 

vaktelägg 002

vaktelägg 004

 

Minstingen har sått prydnadsgräs helgen till ära.

 

vaktelägg 006

vaktelägg 007

Vi får väl se vad jag hittar på för dukning i år. En annan påskdukning kan ni se här.

Med denna bild på mig o mina små från förra året, önskar jag er alla en riktigt Glad påsk =)

 

Kram Pirre

4 kommentarer:

  1. Vad fina ni är! Bouna Pasqua, Pirre! =) Kramar

    SvaraRadera
  2. Glad påsk-Hyvää pääsiäistä Pirre, sinulle ja koko perheelle!!
    Ihana keittiö!

    SvaraRadera
  3. Glad Påsk till er alla från oss på Norrfrid, ni är sååå söta påskkäringar!

    SvaraRadera
  4. Så fint det ser ut att bli i köket. Vilken tur att ni har så mycket plast på verandan. Där får du plats med mycket gäster.
    Önskar dig en fortsatt trevlig påsk!
    Kram Ullis

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails