5.12.09

Lördagsmyyyyys...

Hej.
I mitt lilla hönshus har jag möblerat om lite, och då passade jag på att göra det lite advents mysigt också... Tavlorna ska hängas lite annorlunda, så innan jag tar fram dem så fotade jag lite.














Lärkträd i den rostiga blomlådan.





Utanför förstukvisten har jag ställt en gammal släde och dekorerat med granris, lärkträd kvistar och en stor röd lykta...utemöblerna får stå ute i vinter så dem får en grå färg. =)








¤¤¤¤¤

Nu ska jag ut och smida i smedjan med mina tre trollungar ....lördagsmyyys.... =) Önskar er en riktigt mysig andra advent.

Kram Pirre


6 kommentarer:

  1. DEN DÄR släden kan du få köra hem till moi på stört !!! Stört skön :-)

    Hoppas du får en trevlig Lördag gumman! Hälsa barnen.
    Kramar Erika

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har fixat! Släden är verkligen superfin!!!

    Hoppas ni hade skoj i smedjan - undrar vad ni gör där??? Vad smider ni?

    Ha det så bra!
    Kram
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Så fint du har gjort. Härligt med mys det har vi också haft idag.


    Kram Ullis

    SvaraRadera
  4. Men jag tror baske det är en likadan släde som jag köpte på byloppisen i somras. De är så fina.

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  5. Finfin släde!! Och lite vitt på marken har ni oxå!!
    Ha en mysig 2:a advent!!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails