7.12.09

En bra start...

...på denna vecka önskar jag er. Jag sitter och jobbar vid datorn för fullt, och sen bär det av till mitt andra jobb =)...Nytt för i år i julgranen, som vi redan har klätt, är dem lackröda kulorna från Ställ o Såsser..... Mera bilder en annan dag.




Paket, utan innehåll =), har hamnat under granen..



...och på tallrikshyllan...



Finfina julkort finns lite överallt här hemma nu. Dem är så magiska dem här korten från Country by mail...










Eucalyptuskrans och en liten julgransljus i all sin enkelhet...



 ¤¤¤¤¤

...klicka här =)...
Kram Pirre

19 kommentarer:

  1. Beautiful pictures :) As alwayss !

    SvaraRadera
  2. Du har det så juligt och fint! :-) Jag håller med om att julkorten är helt underbara! Såå vackra motiv och härligt blekta färger... :-).

    Hoppas du får en bra dag!

    Kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  3. ja vilka bilder!! ljuvliga!! jag känner julstämningen rakt igenom skärmen..hihi..

    hoppas att du får en bra start på veckan!!

    kramar elin

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har gjort! De prickiga kulorna i granen var jättefina och även korten. I like!

    Vad mysigt det låter att vara i smedjan och smida lite! Kul också att barnen kan vara med och få vara lite kreativa och ta fram något som sedan går att använda!

    Ha en underbar vecka! Trots vädret... Kram/Anna

    SvaraRadera
  5. Riktig julstämning hos dig!!
    Ett sånt tennarmband har jag;o) Tror det var i Lofsdalen jag köpte det!! De är så fina!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Halloj där Pirre,
    Vilka vackra julklappar du gjort...sånna man önskar att man själv skulle på på julafton men som man inte skulle nännas öppna för dom är så fina!

    Kram Marina

    SvaraRadera
  7. Ögongodis! Härliga bilder!

    SvaraRadera
  8. hej du goa pirre!
    tjoho sitter och bara sukta här, vilka härliga bilder du visar, nu sätter du igång lite julinspiration, är ledig i morrn!
    må väl, varmkram lotten

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder!
    Julgranskulan var verkligen juligt söt. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  10. Så stämningsfulla bilder! =) Kram!

    SvaraRadera
  11. Jag vill ha.......

    din lilla söta soffa. =)

    Varje gång jag är inne på din blogg och läser blir jag så avis över den där lilla söta soffan. Den är så vansinnigt gullig och den är alltid så mysigt piffad med kuddar och annat inbjudande.

    Egentligen har jag ingen plats men men vad gör väl det....önska kan man väl alltid få. Habegäret är i alla fall stort när det gäller den där soffan. ;-)

    Önskar dig en härlig julmysvecka!

    Kram,
    Maria/Javabönan

    SvaraRadera
  12. Hej Maria, tack för besöket.

    Det går inte o kommentera hos dig så jag skriver här =)
    ja, den är en riktig pärla här hemma och så kul också att den har tillhört mannens släkt.

    Sån är man ju, ser man nåt man vill ha, så nog ser man till att det finns plats hemma =))))

    Ha en bra dag. Kram Pirre

    SvaraRadera
  13. åh, vilka söta julkort! och vad juligt ni har det, jättemysigt!:) Saknar er, ses snart!
    puss å kram / lillsyrran

    SvaraRadera
  14. Först gången som jag tittar in hos dig.. fint och mysigt! Kommer tillbka och läser mer..

    Är lite nyfiken hur du får det att snöa så fint?

    Kram/Fredrik

    SvaraRadera
  15. Oj har ni klätt granen redan :O) Jättefina bollar!

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Vilken julig stämning! Härliga kulor!! "Ställ och Såsser" har jag läst om på andra bloggar också, vad refererar "Såsser" till?

    Du har alltid så mycket fina idèer...älskar dina paket under granen också!!

    Ha det riktigt fint!

    KRAM Mariette

    SvaraRadera
  17. Så fina och mysiga bilder, underbara paket under granen!!!!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  18. Redan klätt granen?! Det är lika bra att passa på...snart är det över! Såå söta kort.. lovley


    kram o ha det gott
    caroline

    SvaraRadera
  19. Absolut supervackra både där, där & där!!! :)

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails