5.10.12

Helgprojektet!


 Ska sitta här vid min nya dator och installera lite nya program och fixa med foton nu under dagen. Man är ju så van med det gamla, och när det blir nytt så är det inte alltid så kul kan jag tycka, men nödvändigt. 



 Jag är inte mycket för växter här hemma men den här fina AloeVeran fick följ med hem.



...och så en bild på hallen och helgprojektet! Klinkergolvet är borta och golvet är lackat tre gånger (lättstädat ska det vara), allt det vita är målat och nu ska det tapetseras. 


Kram Pirre

4 kommentarer:

  1. Aloe vera blomman är perfekt att smörja på om man får en liten brännskada,getingbett m.m...

    Å va roligt att renovera det gillar jag väldigt mycke..;))

    Ha en mysig helg!
    KRAM/Annelie

    SvaraRadera
  2. Ja den är bra till mycket. läste att den t.o.m är bra som rynkkräm :) måste testa :) // Pirre

    SvaraRadera
  3. Vad är det där på väggen, med hatten på? så himla cool. gillar ditt hem. mysigt och inte sådär tråkigt modernt och själlöst. Keep up the good work.

    SvaraRadera
  4. Hej o tusen tack :) Det är en del till en gammal madrass, eller ja bara 'fjädringen' haha som jag har som anslagstavla. har flera såna här hemma. om du söker på 'barnrum' så finns det bilder från sonens rum där du kan få en närmare titt på hur de ser //Pirre

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails