22.9.12

Stan istället!





Orangea och röda toner fyller jag hemmet sakta men säkert med nu. Hösten är här och jag njuter för fullt. Idag regnar det och det är alldeles mörkt ute, så vi åkte in till stan på fm.Det blev en ny bäddmadrass till äldsta dottern och en kudde från Indiska bl.a.

Den svarta tavlan-för den är alldeles svart fortfarande- hänger på väggen och väntar på att fyllas med färg. Jag och tjejerna ska måla en tavla tillsammans men ingen har kommit fram till än vad det ska vara för motiv. Vi funderar lite till...

Köpte en orange kudde som ni ser i mitten av dom andra två, och skålen är fylld med chips till alla "lördagsglada" barn... och vuxna!



Bjuder på dom här suddiga mobilbilderna idag ;)


Ha det gott. Kram Pirre

1 kommentar:

  1. Hej! Sitter här o försöker göra ett nytt inlägg men hittar inte ens vart man ska göra det längre... När man trycker på instrumentpanel så kommer jag bara till en sida där jag ska göra en ny blogg???

    Nytt nytt nytt bara och det ska uppdateras mm. vad krångligt det har blivit här på blogspot!!! Nån som kan hjälpa? =)

    //Pirre

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails