16.9.12

Bilder från vårt hem 2010!


Kikade lite på gamla bilder från oss, för jag funderade lite hur det såg ut för några år sedan när det gjordes ett inredningsreportage här hemma. Mycket har förändrats och så har vi ju ett helt nytt kök.

En lång radda med bilder kommer här =)
Skåpet som mannen gjorde av gamla fönster är kvar i vardagsrummet, dock har den bytt vägg! Bordet finns nu i sonens rum.


Vårt gamla kök!


Bokhyllorna står nu i vårt sovrum och lampan har jag bytt ut mot en gammal kristallkrona.


Min blogghörna för några år sen...


Verandan då...


Soffan har våran äldsta dotter i sitt rum nu! Blomman dog... =)


Tvättstugan ser väl ungefär likadan ut men "hobbydelen" -som finns bakom mig där jag står och fotar- ser helt annorlunda ut nu. 






Här satt jag också ibland och jobbade vid datorn! Det här är hallen på övervåningen! Bordet jag gjorde av ett gammalt bakbord står kvar men nu är det två marsvin som huserar här i sin bur!


Verandan igen. Tallrikshyllan har jag inte kvar! Jag vill ha en fast i en lite annorlunda form! Inte så där krussidullig som den här va =)


Köket igen... Nu är dom här rosa klinkerplattorna ett minne blott =))))))



Älskar den här tapeten som vi hade i köket, så den sparade jag på dom väggarna där vi byggde skafferi!



Ja, det var lite bilder från då! Mycket ändringar har det blivit men det är kul och blicka tillbaka =) 

Ha det gott. Kram Pirre

1 kommentar:

  1. Visst är det kul att kika tillbaka och se hur det såg ut, man plockar och flyttar runt saker huller om buller i en familj.Ha en bra start på veckan/Kram Theres

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails