9.6.12

Jaadu…50 spänn då!?! hehehe…

Hej på dig! Allt väl hoppas jag! Jag mår finfint och i veckan var det min tur att hitta den där “saken” som man så länge väntat på att man ska fynda!

juli 2012 131

Jag och mannen var iväg och skulle titta på en crosscykel hos en kille i början på veckan och när vi körde in på hans gård så såg jag den! Den blå cykeln lutad mot garageväggen… Gammal, rostig och stöd åt diverse ogräs…

Innan vi skulle därifrån så sa jag till min man att den där cykeln måsta jag bara ha =)

juli 2012 118

Han fick sig ett gott skratt när vi frågade om vi fick köpa den blå cykeln som stod lutad mot garageväggen! “Ja, hur mycket ska du ha för den?” “Jadu…hehehe…50 spänn då!?! hehehe…”

Deal!

Bara man frågar så kan man fynda när man minst anar det =)

juli 2012 095juli 2012 098juli 2012 100juli 2012 101juli 2012 103juli 2012 112

Sonen vill göra i ordning den så den blir körduglig och får ny färg, men i år får den agera som blomsterstöd under körsbärsträdet!

Cykelkorgen är gammal efter det gamla gårdsfolket.

juli 2012 120juli 2012 121

Jag är så nöjd över mitt fynd =)

juli 2012 129

Hemma är det så underbart grönt överallt, och här ser ni lite av gården när det var kvällssol!

juli 2012 094

“Utanför murarna” skymtar lillstugan.

juli 2012 081

Ha det gott. Kram Pirre

3 kommentarer:

  1. Vilket fynd, cykeln var ju dösnygg, vilket kap, var ju som gjord för at stå hos Pirre! Synd jag inte kunde besöka er byloppis i år, hoppas den blev lyckad, den var så trevlig förra året och du bor så fint! mari.

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin cykel! Ibland ska man ha tur! Har oxå en gammal cykel ståendes som förgyller gården :)

    Ha en jätteskön söndag!

    kramar Johanna

    SvaraRadera
  3. Underbart fynd!!
    Jag har min farmors första cykel i min trädgård.. åå, jag älskar den!
    Go söndag på dig, kram Evelina

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails