5.6.12

Ett evighetsprojekt!

Då kan jag bocka av årets loppis här i byn, och trots vädret så var det mycket folk som kom förbi! Planerar redan nästa års byloppis och då blir det även ett café här hemma i Galleri Hönshuset (klicka) Ska bli riktigt kul måste jag säga =)

En del blommor finns att plocka nu längs med dikeskanterna när man är ute promenerar, och tillsammans med “köprosor” så blir det finfina buketter att ställa på bordet tycker jag. En riktig färgexplosion!

Erics konfirmation maj 2012 228

Gult är ju så fint!

Erics konfirmation maj 2012 229

Nu är det inte långt kvar tills jag ska börja plugga lite smått, så jag har möblerat om lite i verandan. Där har jag datorn så där kommer jag och sitta mestadels, och matbordet står nu bredvid chiffonjén där datorn står, så jag har ett större skrivbord nära till hands!

En del möbler har jag tagit bort också och de ska magasineras, som sen ska tas fram igen när vi har byggt om förstun och hallen!

Idag fortsätter projektet ommöblering-städning- tvätta-trädgård! Ett (både roligt & tråkigt men mestadels roligt)evighetsprojekt som aldrig tycks ta slut =)

Ha det gott och hoppas solen skiner hos dig idag också. Kram Pirre

1 kommentar:

  1. Hej! Vad roligt att loppisen gick bra!
    Och så roligt att börja plugga, vad var det du skulle läsa nu igen?
    Själv har jag just tagit examen :)

    Kram på dej
    /Johanna

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails