31.10.08

Vinter i Dalarna...

Hej alla glada.
Allt väl? Jag tänkte att jag skulle plocka lite mossa och göra det myspys ute på trappan...men jag ångrade mig. Det bara snöar o snöar...så jag fixar inne istället. Jag trodde att det skulle sluta o snöa, men det har snöat inatt och hela dan idag. Cyklarna hamnade under snön, dem står utanför lillstugan...och mycket annat också....men det tar jag hand om en annan dag. Nu njuter jag av all snö.....Jag blir lika glad som barnen när den första snön kommer =)

Lite av det som jag har pysslat med...

Tändsticksask, modell större...Dem här zinkorsen kan man dekorera med nästan vad som helst...

Ha en underbar helg. Vi ska umgås med sonen och hans kompis ikväll. Det blir mat ute och sen troligtvis bio....

En kram till dig från mig. / Pirre

p.s Ta det lugnt i trafiken nu...

10 kommentarer:

  1. så bra....
    dette var veldig skjønnt...
    du er dyktig,- lager det vakkert i ditt hjem...

    SvaraRadera
  2. Åh du visar så vackra bilder från hem..... ser mysigt ut att sitta o pyssla vid det gamla bakbordet... väntar på resultatet..... helgen går i jobb nu men jag hoppas du får en riktigt trevlig helg med dina nära o kära... kram Annika

    SvaraRadera
  3. Ville bara kika in och önska en skön halloweenhelg!

    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  4. Hos deg var det jo julestemning ute=) Kjenner jeg savner snøen når jeg ser bildene dine=) Nydelig strut du har laget=) Herlige stemningsbilder. Du har et vakkert hjem=) Klem Kerstin

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra bilder både ute och inne, är något visst med den där vackra mjuka snön och vilka ljuvliga saker du gjort, här nere är det sällan snön ligger kvar. Tycker om vintern men då ska det vara kallt och snö, inte höst ett halvår, ha en bra helg, kram

    SvaraRadera
  6. Så mysiga bilder. Inte kul med den snön och vi som varit till Sala idag. Tänkte ta mossa i morgon men det är väl bara att glömma antar jag. Hoppas att er kväll bli mysig.

    Ha en riktigt skön helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  7. Ja det är för barnen som jag hoppas på massor av snö :-)

    SvaraRadera
  8. Oj vad vackert det är med snö. Hoppas vi ska få lite här nere med.
    Vilka fina saker du gort. Tändsticksasken var riktigt fin:)
    Kram Emma

    SvaraRadera
  9. Hej Vännen!
    Så underbart det ser ut med snö jag vill också ha lite. Du kan väl skicka lite till mig, här har vi inte en flinga tyvärr.

    Ha en fortsatt mysgi helg.
    Kramis Tess

    SvaraRadera
  10. hallo...
    takk for at du kom til meg i norge...
    herlig å se på snøen...
    virkelig julestemning~~~
    klemmer~

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails