4.10.08

Dinner for two...

Hej!
Middag för två låter väl mysigt =)
Jag har äntligen kommit hem från jobbet, och efter inlägget ska jag njuta av alla härliga blogg och kl. åtta (tror jag att det va...), blir det tv:n, "Stjärnor på is". Imorgon bär det av till Mariefred, till den mest fantastiska antikaffär jag skådat, "Qvartinge antik". Jag ringde dit igår, och han sa att dem hade en massa gamla stolar....Håll tummarna, snälllllaaaa...Sen fortsätter färden till Södertälje och där säger vi "Hej" till mina föräldrar och syskon. =0)
Här har jag dukat upp i verandan, middag för två, med gammalt o nytt.
Ha en fortsatt skön helg allihopa. Stor kram / Pirre

15 kommentarer:

  1. Håller tummarna att du hittar dina stolar. Kram sari

    SvaraRadera
  2. Vilken fin dukning! Ser riktigt lyxigt ut!

    Lycka till med stoljakten!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med stolsinköpen!

    Jag hade gärna hängt med dit - skall visst vara ett mecka för antikfrälsta.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. Åhhh myspys... vad trevligt...:) hoppas att det finns en massa stolar till dig...håller tummarna.... Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Hej Hej rivniing pågår hemma därför har jag inte svarat förr,
    ang bloggträff ingen anmälan behövs bara kom :-)

    SvaraRadera
  6. Hej vännen tack för dina underbara ord till mig,jag brukar sakna dig när du inte har ett nytt inlägg varje dag.Fniss jag vet att man inte hinner men vissa känner man mer för och du är en av dom.Brukar klicka in till dig några gånger per dag.Lycka till med stols inköpen.
    Ha en fortsatt mysig helg.
    Kramis Tess på TILDAOCHMAMMA

    SvaraRadera
  7. God morgen O=) Håper du får stolene du vil haO=)
    For en nydelige bord dekning0)

    Lykke til Klem =)

    SvaraRadera
  8. Oj vad spännande det låter. Vilket vackert hem du har o du den där verandan skulle jag verkligen vilja ha på mitt hus. Det skulle få fung. som en förlängning på köket.
    Kram Betty !

    SvaraRadera
  9. Japp, håller tummar, fötter, armar och tår för att du ska hitta dina stolar:)
    Låter som en toppen helg. Och vad fint du har dukat.
    Kram Emma

    SvaraRadera
  10. Låter jätehärligt med en middag för två. Det var superlängesedan vi hade det. Hoppas verkligen att du hittar dina stolar som du letar efter.

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  11. Hallå Pirre, hoppas du fick napp, vad härligt det är med alla tips man får på butiker, väldigt vacker dukning måste jag oxå säga, hoppas du haft en skön ehelg, kram VIOLA

    SvaraRadera
  12. Blev det några stolar? Hoppas det =)

    SvaraRadera
  13. Tack så mycket för din kommentar!

    Lyckad stoljakt...

    Välkommen till Smedjebacken.
    Ha det så gott & en härlig start på veckan!
    L-Lott

    SvaraRadera
  14. Hej vännen.
    Så otroligt mysigt det där såg ut. Vackra, vackra bilder.

    Såna där silverbägare har jag också. Perfekta att dricka vitt vin ur eftersom vinet håller sig kallt.

    Hoppas att du har hittat vad du söker idag :-)
    Ha det gott.
    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  15. Nej men gud va läcker dukning! Allt är så fint i din blogg, du har verkligen sinne för detta, bara headbilden är ju så vacker! Mari.

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails