12.6.11

Jag hoppar inte studsmatta just nu!

Från skinande och värmande solsken till svarta moln som lät illa. Det tog inte långa stunden förr ens vi insåg under Wilmas fotbollscup idag att snart brakar det loss ordentligt och det gjorde det! Så pass så att den sista matchen dem höll på att spela fick ett snabbt och snopet avslut! Det var bara och packa ihop och springa till bilarna! Men oj vad duktiga alla tjejerna var under cupen =)

 

Nu har jag äntligen gjort det jag har planerat att göra länge! Framkalla foton. Foton från familjealbumet som jag har dels ramat in i gamla ramar från loppis, och sen får visa hänga i min anslagstavla som jag har “gjort” av en gammal madrass del.

 

hundkex 012

 

hundkex 015hundkex 007

Här finns också foton på det gamla gårdsfolket.

hundkex 016

Vi och Einstein =)

bilen 014

Jag, mannen och sonen.

bilen 015

Niikes favoritplats på båten =)

bilen 017

Blandat med bilder från bl.a 70 talet.

bilen 022

Jag hoppas allt är bra med er. Själv njuter av familjelivet så det blir inte mycket datatid och besök hos er just nu. Graviditeten går framåt och  eftersom familjen blir större så ska den nya sjusitsiga bilen hämtas på måndag. Båten ska vi också försöka att sjösätta till helgen! Mycket kul som händer nu =)

Den lilla dalkullan har vänt på sig så hon ligger med huvudet nedåt och har hicka hela tiden och det känns. Minstingen frågade häromdagen om jag kunde vara med och hoppa i studsmattan med dem =)))) njaa… inte just nu va =)

Det är ju så häftigt att få vara med om det här en fjärde gång. Jag är en lycklig mamma!

 

byloppis 2011 117

 

byloppis 2011 115

 

byloppis 2011 163

Ha det gott i värmen.

Kram Pirre

6 kommentarer:

  1. Åh så vackra ni är, du och magen! Familjeliv, lantliv, sommarliv är det bästa som finns!
    Eija

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt Pirre! Stort grattis från mig! Du är superfin på alla bilderna. Och så snyggt det blev med alla dina bilder både i skåp och på väggen!

    Ha en härlig dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra bilder! Superfin mage och jag blir nästan lite avundsjuk på dej som får vara med om det igen!!! När är det beräknat egentligen?
    Ha det gott

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Fin blogg och fint hus :)

    SvaraRadera
  5. Oj vad fin du är, graviditeten klär dig verkligen!!

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig idé med madrassen! Jag har funderat på att göra något liknande, med foton på släkt & vänner och fina bilder, citat m.m.
    Så roligt att se det på väggen, jätte fint! Måste nog plocka isär sängen som har fungerat som trädgårdssäng, men nu rasat ihop.
    Jag har lånat några av dina bilder och bloggar om din blogg. Hoppas att det är OK, KRAM!

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails