29.8.12

Inte helt oväntat!

Inte helt oväntat att det blev sjukstuga här när skolorna startade efter sommarlovet =) Nu är minstingen och jag snoriga, men det får väl gå runt ett varv och så hoppas jag att det ger med sig sen.

Vi fastnade lite i hallrenoveringen för vi funderade om vi skulle flytta på det stora, gamla elementet -som tar sån otrolig plats- eller inte. Nu så hoppas jag att vi har funderat klart iaf så vi kan fortsätta med fixandet.

Nu när hösten är på G är det kul med plädar och kuddar igen och en ny kudde hittade hem till oss från Ellos. Har ni förresten sett vad mycket fint Ellos har?


barnens läshörna

Nu när Lisa och Charlie (valpen) sover ska jag passa på att plugga lite! Det går riktigt bra o plugga och det är fantastisk roligt måste jag säga =)
 
Ha det gott. Kram Pirre
 

1 kommentar:

  1. Vad kul att höra ifrån dig...var ju ett tag sen sist...vad är det du pluggar...förstår att du har fullt upp där hemma med barn och hundar :) härligt..krya på er nu, kram

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails