18.11.10

Min byst!

Min jobbarkompis berättade idag att i en undersökning visade det sig att föräldrar pratar i genomsnitt åtta minuter med sina barn/dag!!!!!!!!! Mina barn kan vara lyckligt lottade, vi “ser” dem ofta och pratar med dem ofta…

Häromdagen så bakade vi, jag och tjejerna nöt toppar ala Leila och idag ska vi baka saffrans skorpor och pyssla. Mycket gos tid med ungarna nu, det gillar jag. Advent närmar sig och här har vi grejat för fullt. Jag har klickat hem julklappar -tack gode gud för nätbutiker-, och så köpte jag lite klappar till mig själv också. 

En byst har jag velat ha ett tag och Par Courrier hade just den jag ville ha. Den fick en söt liten ljusslinga runt halsen (från Indiska).

 

inför advent 086

 

inför advent 084

 

inför advent 079

 

Ute är det vintrigt och mysigt…

 

inför advent 055

 

Om du har svårt och hitta julklappar, klicka in här och kika på underbara armband bl.a.

Ha en underbar fortsättning på veckan. Kram Pirre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails